Infiintare PFA - Episodul 2 - Achizitie RUC

Achizitie RUC

După înființarea unui PFA, în maxim 30 de zile, trebuie achiziționat de la ANAF-ul de care aparține sediul social, un registru - Registru Unic de Control (pe scurt RUC) - conform legii 252/2003.

 Eu am fost a doua zi după ce mi-au ieșit actele - la ANAF-ul de sect 4.

Pe baza unei cereri + copii după actele firmei, poți să cumperi RUC-ul.

Am luat o cerere și m-am dus să fac copii după documentele firmei.

Copiatorul de vis-a-vis functiona doar cu cash, așa că m-am dus acasă.

Am revenit cu copii după documente + cererea completată + 30 lei și am luat RUC-ul ( să aveți cash după voi - nu se poate plăti cu cardul, cel puțin la sectorul 4).

Important - după ce îl cumpărați, să treceți datele firmei pe copertă, să numerotați paginile, să-l sigilați și să-l păstrați la sediu.

Ce înseamnă să le sigilați ? La cotor, faceți doua găuri, treceți o sfoară, peste care lipiți o hârtie pe care scrieți "Acest registru contine XX pagini" (la mine sunt 25 de pagini) și semnați sau ștampilați. Cum ștampila nu mai este obligatorie, presupun că funcționează și doar cu semnătură.

Vă las mai jos o poză :) - e mai complicat să sigilezi registru decât să cumperi unul

 




Comentarii

Postări populare